ElasztIQs Iskola

egy kísérlet

ElasztIQs Iskola –

egy kísérlet

Báli Péter

Szülőként, diákként, pedagógusként és alkotó emberként egyaránt tapasztaltam, hogy az iskola nem mindenki számára biztosítja a képességeiben rejlő lehetőségek  ibontakoztatását. Különbözők vagyunk, és ennek megfelelően más-más dolog hiányzik mindegyikünknek, hogy boldogan és sikeresen készüljünk az életre. Ez fokozottan vonatkozik a hátrányos helyzetű gyerekekre is; itt gondolok mindazokra, akik az átlagtól messze vannak bármely irányban.

Báli Péter teljes cikkjét ide kattintva olvashatják

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Előző cikkKöszöntőlevél
Következő cikkEgység és egyéniség

KIEMELT CIKKEK

Kísérlet a korszerűségre

A vizuális kultúra okostankönyvek a Nemzeti Köznevelési Portálon Törőcsik Katalin, témavezetőDr. Domonkos Péter, digitális szerkesztőOktatási Hivatal, Digitális Tananyagfejlesztési Osztály Korszerűnek lenni a tankönyvfejlesztés terén ma háromszoros...

Designkultúra modulok oktatási segédanyagainak fejlesztése 1 – 12. osztályig

Póczos Valéria, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, vizuális kultúra vezetőtanár; Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Művészettudomány PhD, Designkultúra-tudományi tagozat, doktorjelölt; Kutatásának címe: Designkultúra...

Vizuális kultúra feladatgyűjtemények a gimnázium 11-12. osztálya számára

Mészáros Zsuzska, vizuális kultúra tanár, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Corvin Rajziskola, designped.com Írásomban bemutatom az Oktatási Hivatal gondozásában megjelent Vizuális kultúra...

Képzőművészeti feladatgyűjtemény tervezet

Szávai István, nyugdíjas rajztanár, szavaiistvan.hu Régóta gyűjtöm saját és kollégáim óraleírásait, képekkel illusztrálva, egy online hozzáférhető feladatbank létrehozásának reményével. A gyűjtemény adatbázisba rendezett feladatokat tartalmazna,...