Kezdőlap Közreműködők

Közreműködők

A Moholy-Nagy Vizuális Modulok kutatás tagjai

Kutatásvezető

Dr. Kárpáti Andrea egyetemi tanár, ELTE TTK, Természettudományi Kommunikáció és UNESCO Multimédiapedagógiai Központ

Modulvezetők 

Vizuális kommunikáció modul

Kovács Hajnalka főiskolai adjunktus, Neumann János Egyetem, Kecskemét  

Dr. Sándor Zsuzsa főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem Comenius Főiskolai Kara, Sárospatak 

Tóth Zsuzsanna, Eszterházy Károly Egyetem, Vizuális Művészeti Intézet, Eger

Vizuális média modul

Havasi Tamás mesteroktató, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza 

Dr. Tóth Tibor főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem, Eger

Környezetkultúra modul 

Dr. Gaul Emil nyugalmazott egyetemi tanár 

Kortárs képzőművészet modul

Dr. Nagy Imre egyetemi docens, Magyar Képzőművészeti Egyetem, Budapest

Kutató tanárok, tanítók 

Bíró Ildikó, Szent István Általános Iskola, Szatymaz

Bognár Petra, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

Dékányné Varga Krisztina, Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium, Szigetszentmiklós

Dávidné Géczi Mária, Sárospataki II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Sárospatak

Farkas Adrienn, Pécsi Tudományegyetem Gyakorló Általános iskola, Gimnázium és Szakközépiskola Deák Ferenc Gimnáziuma és Általános Iskolája, Pécs

Gál András, Szent István Sport Általános Iskola és Gimnázium, Edelény

Geisbühl Tünde, Nagy Imre Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Budapest

Gergelyné Kiss Melinda, Pallasz Athéné Egyetem Petőfi Sándor Gyakorló Általános Iskola és Óvoda, Kecskemét

Koczkáné Sárközi Ilona, Pallasz Athéné Egyetem Petőfi Sándor Gyakorló Általános Iskola és Óvoda, Kecskemét

Kugler Erika, Szent István Sport Általános Iskola és Gimnázium, Jászberény

Ladomérszkyné Vendriczky Zsuzsa, Tiszakarádi Sánta Erzsébet Általános Iskola, Tiszakarád

Lukácsné Hankóczi Katalin, Tiszakarádi Sánta Erzsébet Általános Iskola, Tiszakarád

Mészáros Zsuzsanna, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

Móricz László Péterné, Lázár Ervin Általános Iskola, Budapest

Nagy Angelika Ágnes, Nyíregyházi Egyetem Eötvös József Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Nyíregyháza

Pénzár Ágnes, Pécsi Tudományegyetem Gyakorló Általános iskola, Gimnázium és Szakközépiskola Deák Ferenc Gimnáziuma és Általános Iskolája, Pécs

Póczos Valéria, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

Pók Tímea, Kőbányai Szent László Gimnázium, Budapest

Sóstói Andrásné, Sárospataki II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Sárospatak

Szász Regina, Újpesti Szigeti József Utcai Általános Iskola, Budapest

Kontroll csoport tanára 

Berencsy Istvánné, Tiszakarádi Sánta Erzsébet Általános Iskola, Tiszakarád

Kádárné Szepesi Ibolya, Dunaújvárosi Arany János Általános Iskola, Dunaújváros

Maráczi Margit, Makói József Attila Gimnázium, Makó

Csatlakozó tanárok 

Bakiné Szmaler Györgyi, Szacsvay Imre Általános Iskola, Nagyvárad, Románia

Styrna Katalin, Pécsi Művészeti Gimnázium és Szakgimnázium, Pécs

Szőke Anita, Zrínyi Ilona Gimnázium, Miskolc

???   

Értékelési szakemberek 

Bartók Zita, Oktatási Hivatal, Budapest

Gaul-Ács Ágnes, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Neveléstudományi Doktori Iskola, Budapest

Mokri Dóra, Szegedi Tudományegyetem 

Pásztor Attila, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Szeged

Zámbori Petra, Oktatási Hivatal, Budapest

Zempléni András egyéni vállalkozó

Közreműködők 

Árkos Eszter, Devízió Betéti Társaság, Budapest

Babály Bernadett, Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar

Balogh Zsuzsanna, Támogatott Kutatások Irodája, Budapest

Betyár Gábor, egyéni vállalkozó

Bredács Alice, Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar Zeneművészeti Intézet

Bubik Veronika, egyéni vállalkozó

Garamvölgyi Béla, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

Klima Gábor, Eötvös József Gimnázium, Budapest.

Orosz Csaba főiskolai docens, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza

Simon Tünde, Pető András Főiskola, Budapest

Sinkó István, Magyar Képzőművészeti Egyetem, Képző és Iparművészeti Szakközépiskola, Budapest

Tóth Alisa, Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógiai Kar Rajz-művészettörténet Tanszék

Wrobel Péter, ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

Zele János, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Budapest

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

KIEMELT CIKKEK

Kísérlet a korszerűségre

A vizuális kultúra okostankönyvek a Nemzeti Köznevelési Portálon Törőcsik Katalin, témavezetőDr. Domonkos Péter, digitális szerkesztőOktatási Hivatal, Digitális Tananyagfejlesztési Osztály Korszerűnek lenni a tankönyvfejlesztés terén ma háromszoros...

Designkultúra modulok oktatási segédanyagainak fejlesztése 1 – 12. osztályig

Póczos Valéria, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, vizuális kultúra vezetőtanár; Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Művészettudomány PhD, Designkultúra-tudományi tagozat, doktorjelölt; Kutatásának címe: Designkultúra...

Vizuális kultúra feladatgyűjtemények a gimnázium 11-12. osztálya számára

Mészáros Zsuzska, vizuális kultúra tanár, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, Corvin Rajziskola, designped.com Írásomban bemutatom az Oktatási Hivatal gondozásában megjelent Vizuális kultúra...

Képzőművészeti feladatgyűjtemény tervezet

Szávai István, nyugdíjas rajztanár, szavaiistvan.hu Régóta gyűjtöm saját és kollégáim óraleírásait, képekkel illusztrálva, egy online hozzáférhető feladatbank létrehozásának reményével. A gyűjtemény adatbázisba rendezett feladatokat tartalmazna,...