spot_img

Maradhatok a szünetben is?

Reflexiók a Vizuális kommunikáció modul 5-8. osztályos kísérleti programjának megvalósításáról

Kovács Hajnalka, grafikusművész, művésztanár

az MTA-ELTE Vizuális Kultúra Szakmódszertani Kutatócsoport tagja

Absztrakt

2016 és 2020 között zajlott az MTA-ELTE Vizuális Kultúra Szakmódszertani Kutatócsoport nagyszabású országos kutatási projektje, “Moholy-Nagy Vizuális Modulok – a 21. század képi nyelvének tanítása” címmel. A kecskeméti Neumann János Egyetem Pedagógusképző karán vállaltuk a Vizuális kommunikáció 5-8. modul gondozását. A projekt lezárultával szeretnénk beszámolni élményeinkről, eredményeinkről, annál is inkább, mert a kutatásvezetők eredeti szándéka az volt, hogy a modulok a vizuális kultúra főbb területein adjanak jól használható, kipróbált módszertani bázisgyűjteményt, melyekből a pedagógus az iskola irányultsága, lehetősége szerint válogathat, illetve az ajánlások alapján akár tovább is fejlesztheti a számára inspiráló példákat.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

KIEMELT CIKKEK