Gyermek és város

A Kultúraktív Egyesület városépítészetei nevelési programjainak ismertetése (Gyermek és város blogsorozat)

Halász Dóra Vera, Rogers Személyközpontú Oktatásért Alapítvány

A gyermekek szabad játékával kapcsolatos megfigyelések alapján tudjuk, hogy egy tér bárhol, és bármely időpontban játéktérré alakulhat és a gyerekek tértől és időtől függetlenül játszani kezdenek, amint a körülmények adottak hozzá. A Gyermek és város című cikksorozatban a Kultúraktív Egyesület erre az alapvető gyermeki viselkedésformára építve tizenöt, többségében városi helyszínt mutat be, egyéni megközelítésben, nem elsősorban az építész, hanem a gyerekek szemszögéből is ránézve a helyekre.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

KIEMELT CIKKEK

Szalay Tanár Úr búcsúztatása

Damokos Attila filmrendező, Somewhere in Europe Stúdió Beszéd, amely elhangzott 2022. október 15-én, Szalay József rajztanár, mesterpedagógus, Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetettje, a Magyar Rajztanárok Országos...

Rögös úton a csillagokig

Rózsavölgyiné Tomonyák Gitta művésztanár életútjának bemutatása B. Szetlik Ildikó, rajztanár, tanítvány Kedves Olvasó, az alábbiakban Rózsavölgyiné Tomonyák Gitta művésztanárral készült személyes hangvételű interjút teszem közzé. Gitta...

Térlátást és térbeli alkotókészséget fejlesztő gyakorlatorientált művészeti továbbképzés bemutatása

Az AMASS - Acting on the Margins, Arts as Social Sculpture című projekt keretében a MROE-vel együttműködésben megtervezte és megvalósította a GYIK Műhely Eplényi Anna,...

Matematika tanítás a művészeteszközeivel

Tanulási nehézségekkel küzdő diákok téri képességek fejlesztése a vizuális nevelésben Kugler Erika, Szent István Sport Tagozatos Általános Iskola és GimnáziumKárpáti Andrea, Budapesti Corvinus Egyetem Az AMASS...