Térszemlélet fejlesztő és konstruáló feladatok a designped.com -ról
Mészáros Zsuzska, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium
Absztrakt
A kutatásban két tanéven keresztül vettem részt, heti egy órában dolgoztam egy gimnazista osztállyal, 9-10. évfolyamon. Ezen időszak alatt félévenként 3-4 tematikus tervet, ezeken belül 9-12 feladatot dolgoztam ki és tartottam meg a diákoknak tárgy- és környezetkultúra témában. Sokat ezek közül publikáltam a blogomon, a legjobban sikerülteket bevittem más osztályokhoz is. A visszajelzések, tapasztalatok nyomán folyamatosan tökéletesítettem néhány térszemlélet-fejlesztő feladatsoromat. Ezek közül most hármat szeretnék megosztani a kollégákkal, melyek az Oktatási Hivatal gondozásában idén megjelenő 11-12. osztályos feladatgyűjteményekben is benne lesznek, kicsit részletesebben.