Az AMASS – Acting on the Margins, Arts as Social Sculpture című projekt keretében a MROE-vel együttműködésben megtervezte és megvalósította a GYIK Műhely
Eplényi Anna, Gyermek és Ifjúsági Képzőművészeti Műhely (GYIK Műhely); MATE Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem- Tájépítészeti-, Településtervezési és ísznövénytermesztési Intézet
Terbe Rita DLA, BME Építészmérnöki kar, Exploratív Építészeti Tanszék; Gyermek és ifjúsági Képzőművészeti Műhely (GYIK Műhely)
A Gyermek és Ifjúsági Képzőművészeti Műhely 1975‐ben Szabados Árpád, a MKE későbbi dékánja és Várnagy Ildikó elképzelései alapján a Magyar Nemzeti Galéria akkori vezetésének felkérésére jött létre. A műhely célja, hogy a kortárs művészet kérdéseit beépítse az alkotói folyamatokba és gondozza a tehetségeket délutáni, iskolán kívüli foglalkozásokon. A Műhely a számára otthont adó Magyar Nemzeti Galéria épületében 1991‐től alapítványi, 1998‐tól közhasznú, 2014‐től kiemelten közhasznú alapítvány formában működik. Ez önálló gazdálkodást és komoly szakmai eredményeket vár el a Műhely mindenkori vezetőjétől, aki 1983‐tól Szemadám György (festőművész, író), 1993‐tól Sinkó István volt (festőművész, író, rajztanár), majd 2011‐től Eplényi Anna (tájépítész, rajztanár, PhD). Szoros együttműködésre törekszünk a támogatóikkal, pedagógusokkal,
iskolákkal és módszertani központokkal. A Műhely jelenőségét támasztja alá, hogy mmáron második generációs GyIK‐os gyerekek ismerkednek meg kortárs művészetpedagógiával, művészeti neveléssel, tehetséggondozással és ezzel párhuzamosan személyiség‐fejlesztéssel és alkotáslélektannal. A műhely 45 éve alatt közel 60 művésztanár tanított; átlagosan hetente 7‐8 csoport működött, mindez 30 héttel számítva 8400 alkalmat jelentett, alkalmanként 22‐25 gyermekkel, azaz 185 000 darab gyermekalkotás jött létre 45 év alatt.