Kézműves foglalkozások

SNI-s gyerekekkel

Rostás Zsuzsa Palotás Gábor Általános Iskola, Budapest

SNI-s, azaz sajátos nevelési igényű gyermekek között dolgozom rajztanárként. A technika órákat is megkaptam, így kézműves technikákkal is foglalkozhatunk az órákon. Dupla óráink vannak felső tagozaton, ez biztosítja, hogy tovább dolgozhassunk 45 percnél. Igen, vannak olyan SNI-s diákok, akik képesek elmélyedni egy kézműves munkában vagy
festésben, rajzolásban. Próbálom elfeledtetni velük, hogy iskolában vannak. Az óráim hangulata elég vidám, kissé zajos, de csak oldott légkörben lehet szívből alkotni. Kis létszámú osztályok vannak az iskolában, ezért sokkal személyesebb a kapcsolatom a gyerekekkel, mint egy harminc fős osztályban. És van egy technika termünk, ahol a technika és a vizuális kultúra tantárgy óráit tartom.

A teljes cikk itt olvasható

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Előző cikkBeköszöntő
Következő cikkNem látó gyerekek

KIEMELT CIKKEK

Szalay Tanár Úr búcsúztatása

Damokos Attila filmrendező, Somewhere in Europe Stúdió Beszéd, amely elhangzott 2022. október 15-én, Szalay József rajztanár, mesterpedagógus, Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetettje, a Magyar Rajztanárok Országos...

Rögös úton a csillagokig

Rózsavölgyiné Tomonyák Gitta művésztanár életútjának bemutatása B. Szetlik Ildikó, rajztanár, tanítvány Kedves Olvasó, az alábbiakban Rózsavölgyiné Tomonyák Gitta művésztanárral készült személyes hangvételű interjút teszem közzé. Gitta...

Térlátást és térbeli alkotókészséget fejlesztő gyakorlatorientált művészeti továbbképzés bemutatása

Az AMASS - Acting on the Margins, Arts as Social Sculpture című projekt keretében a MROE-vel együttműködésben megtervezte és megvalósította a GYIK Műhely Eplényi Anna,...

Matematika tanítás a művészeteszközeivel

Tanulási nehézségekkel küzdő diákok téri képességek fejlesztése a vizuális nevelésben Kugler Erika, Szent István Sport Tagozatos Általános Iskola és GimnáziumKárpáti Andrea, Budapesti Corvinus Egyetem Az AMASS...